Kotva
Elektronická žákovská

 
 
V příštích dnech vaříme
Pondělí 20.11.2017
Polévka: 
Kulajda
Hl. jídlo1: 
Rizoto s vepřovým masem a zeleninou, Kyselá okurka
Hl. jídlo 2: 
Opečené gnocci se špenátem a sýrem
Dezert: 
Ovocný nápoj,mléko
Úterý 21.11.2017
Polévka: 
Vývar s rýží a zeleninou
Hl. jídlo1: 
Kapustový karbanátek, Brambory maštěné máslem,obloha,ovoce
Hl. jídlo 2: 
Vločková kaše s kakaem,ovoce
Dezert: 
Ovocný nápoj
Středa 22.11.2017
Polévka: 
Hrstková se zeleninou
Hl. jídlo1: 
Vepřové po italsku, Těstoviny
Hl. jídlo 2: 
Čočkovo cizrnový salát,pečivo
Dezert: 
Ovocný nápoj,mléko

.

 
 
Objednávky obědů

 
 
Projekty školy

 

 

 

 

 

 

 

 
 
Mapa webu
A
A
A

Opatření k výsledkům Klima školy a pozvání na seminář k výsledkům SCIO - Mapa školy P21 - MAP

Vloženo: 24.10.2017 | Autor: Eva Danielová | Zobrazeno: 299x
Vyjádření paní ředitelky Aleny Sochůrkové k výsledkům Klima školy 2017 a pozvání na seminář k výsledkům SCIO - Mapa školy P21 - MAP, který se koná 30.11.2017 od 17 hodin v divadelním sále Masarykovy ZŠ v Čentické ulici.

Vážení rodiče a žáci,


        škola obdržela výsledky z průzkumu školního klimatu a spokojenosti se školou, který pro nás na základě objednávky MČ Praha 21 zajišťovala společnost SCIO.  Děkuji rodičům, kteří se do průzkumu zapojili. Anketu vyplnila zhruba třetina rodičů žáků 5.- 9. ročníků, což znamená, že výsledky bereme v úvahu a zároveň si uvědomujeme, že jsou nekompletní. Kromě rodičů vyplňovali své dotazníky také žáci, učitelé i ostatní pracovníci školy. Opravdu upřímně děkuji všem a to bez ohledu na to, zda vyjádřili spokojenost či nespokojenost. Mohu vás ujistit, že s výsledky pracujeme a zcela jistě na jejich základě dojde k některým změnám ve fungování školy. Vaše názory jsou pro nás velmi cenné a jsme rádi, že je známe. Děkujeme i za odpovědi na otevřené otázky. Je naprosto jasné, že se žádná instituce nemůže zavděčit všem, ale každý jeden podnět bude prověřen, konfrontován s realitou a v případě potřeby řešen.


       Rodičům je určena základní, poměrně stručná zpráva, se kterou jste již byli seznámeni. Získaných dat je ale obrovské množství, seznamovala jsem se s nimi celé léto a můžete si být stoprocentně jisti, že získané informace použiji při vytyčování cílů pro budoucí období.

 

       Protože se rozcházejí cíle vzdělávání jednotlivých aktérů vzdělávání, to je žáků, rodičů a učitelů, budeme na třídních schůzkách i veřejných diskusích a při jednání s dětmi vysvětlovat potřebu kompetencí pro život, budeme se snažit cíl sjednotit.     

 

       Školu dělají především vzdělaní a kvalitní učitelé. Snažíme se takové zajistit. Nahradili jsme pedagoga, který neodváděl kvalitní práci. Je samozřejmostí, že naši zaměstnanci se musí stále vzdělávat.  Zapojili jsme se do projektu MŠMT, jenž prostřednictvím tzv „Šablon“ poskytuje finance EU na proškolování učitelů v oblastech čtenářské, matematické a jazykové gramotnosti a inkluze. Zároveň získáme prostředky na zlepšení vybavenosti školy ICT technikou, počítači a interaktivními tabulemi tak, aby učitelé mohli aplikovat moderní metody v praxi a učení se pro žáky stalo zajímavějším. Pedagogové školy se budou dále učit zkvalitňovat své působení na žáky a jednotně postupovat podle vytyčených pravidel.

 

        Z výsledků dotazníku je patrná určitá nespokojenost se stravou ve školní jídelně. Toto vnímám jako historicky setrvávající neobjektivní posouzení. Zažila jsem čtyři školní jídelny   a ta naše je suverénně nejlepší. Všímáme si, že mnoho děti nejí pestrou stravu, někdy ji ani neochutnají, prezentují spíše své pocity či pocity svých kamarádů, které jsou subjektivní a náladové. Nutriční terapeut konstatoval, že už nemá co v naší škole zlepšovat, vaří se tu chutně, moderně a plní se tu spotřební koš. Rodičům jsme nabídli ochutnávku polévek a přišlo necelých padesát účastníků. Kromě jedné výjimky všichni vyjádřili spokojenost.  Jediný námi vnímaný problém školní jídelny je plýtvání potravinami.  Do této problematiky zapojíme  žákovský parlament i školní ekotým, aby osvětou a opatřeními tuto skutečnost změnili nebo alespoň zmírnili.

 

       Pro ucelenost informací o žácích zavedeme dle požadavku konkrétních rodičů slovní hodnocení, uskutečníme dny otevřených dveří i společné akce školy, aby vznikla  možnost poznat pedagogy i z jiné stránky.

 

     Věřím, že takto nastíněné cíle povedou ke spokojenosti všech účastníků vzdělávání- žáků, jejich rodičů i učitelů.

 

                                                                                              Alena Sochůrková, ředitelka školy

 

 Klima školy 2017 výstup pro rodiče